Se incarca...

Ai nevoie de ajutor ? Suntem aici pentru tine

Contact rapid

  • 0757 422 422

  • Luni – Vineri, 9.00 – 17.00

Contact rapid

  • Str. Alexandru Vlahuta, Nr. 24B, Cam. 1, Voluntari

Intrebari frecvente

  • Am comandat o piesa si nu se potriveste pe masina. Cum se procedeaza in cazul acesta?

    Piesa se poate returna urmand instructiunile de returnare deaici sau puteti lua legatura cu departamentul de relatii clienti unde un operator va verifica problema dvs. si va gasi o solutie.

  • Cat timp sunt rezervate produsele comandate?

    Produsele comandate sunt rezervate pentru 7 zile. Dupa aceasta perioada produsele se trimit inapoi la depozit fara o instiintare in prealabil.

  • In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

    Banii se vor returna in cont in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de la dvs. In cazul in care returul se face personal la sediul nostru, banii se vor returna pe loc.

  • Nu am primit factura. Ce fac?

    De obicei factura se livreaza impreuna cu coletul. Daca nu ati gasit-o trebuie sa luati legatura cu departamentul de relatii cu clientii si vi se va trimite o copie pe mail.

  • Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

    In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Pentru a modifica o factura trebuie sa luati legatura cu departamentul de relatii cu clientii.

  • Am primit coletul incomplet. Cum procedez?

    Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite repere colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptia coletului. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

  • Ce reprezinta un produs la care se solicita piesa veche la schimb?

    Piesa veche la schimb este necesara in cazul anumitor repere precum casete de directie, pompe servo-directie, etrieri, alternatoare, electromotoare etc. Piesa se solicita de catre producator pentru reconditionarea ei.

  • Produsul primit este deteriorat. Cum procedez?

    Sesizarile referitoare la integritatea coletelor se vor face in momentul livrarii prin redactarea obligatorie a unui proces verbal constatator in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara va fi extrem de greu de solutionat, deoarece firma de curierat nu va putea fi trasa la raspundere.